wtorek, 15 marca 2011

Trzy bestsellery w jednej książce

Wydawnictwo: Amber
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie polskie: 3/2010
Tytuł oryginalny: Immortal
Rok wydania oryginału: 2009
Liczba stron: 312
Format: 130x205 mm
Oprawa: miękka
ISBN-13: 9788324136278
Wydanie: I
Moja ocena: 5/6
******************************************************
Szkoła dla dziewcząt Wyldcliffe Abbey jest bardzo ekskluzywna, bardzo droga i nie bardzo przyjazna. Szesnastoletnia Evie zastanawia się, jak przetrwa naukę – i towarzystwo snobistycznych koleżanek. Samotność pozwala jej znieść tylko tajemniczy Sebastian – na spotkania z nim Evie wymyka się niemal co noc. Ale nawet jemu nie przyznaje się, że czasem na szkolnym korytarzu widzi dziewczynę zdumiewająco do niej podobną, lecz ubraną w staroświecką suknię. Nieznajoma chce jej coś powiedzieć, przed czymś ostrzec... Jakby znała jakiś sekret - Evie i Sebastiana...

Noc, wrzosowiska i posępne krajobrazy są tłem powieści brytyjskiej autorki Gillian Shields. Klimat gotyckiego romansu i powieści grozy, duchy i sekrety, ponadczasowa miłość i zazdrość, klątwa i odkupienie składają się na tę nastrojową opowieść - stylową i wciągającą. Gillian Shields napisała już kontynuację historii Evie i Sebastiana – powieść pt. Betrayal.
*********************************************************************************
"Nieśmiertelny" to pierwszy tom cyklu o tym samym tytule napisanym przez Gililian Shields.

Miłość jak ze ZMIERZCHU, tajemnica jak ze ŚWIATA NOCY, atmosfera jak z WICHROWYCH WZGÓRZ...

Zainteresował mnie opis książki. Trzy wspaniałe bestsellery w jednej książce. No i ta okładka. Jak nigdy polska wersja okładki jest ładniejsza od oryginalnej. Wprost musiałam sięgnąć po tą książkę. Zaciekawiła mnie na maksa.

Co z treścią ??

Historia Evie i Sebastiana jest dość ciekawa. Przyznam, że atmosfera jest cudowna. Szkoła na wrzosowiskach, tajemnica, sekretna miłość, humor - mogłabym tak wymieniać długo.

Mimo, że "Nieśmiertelny" nie jest jakąś ambitną lekturą to fabuła i główny wątek bardzo mi się podobał. Książka jest lekka, szybko się ją czyta. Pochłonęłam ją w jeden wieczór. :D

Minusem jest wolno rozgrywająca się akcja. Treści brakuje dynamiki. Po przeczytaniu całej, mającej ponad 300 stron książki, nie dowiedziałam się za wiele. Autorka skupia się głównie na opisach sytuacji i krajobrazów, a nie na tempie akcji.

Mimo to jednak polecam tą książkę ze względu na lekki charakter, prosty język i mile spędzony przy niej czas. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...