wtorek, 15 marca 2011

Tożsamość anioła - jako trylogia

"Tożsamość anioła" polskiej pisarki L.H.Zelman okazuje się nie być jednotomową historią. Okładka jest obiecująca, podobnie jak i dwie pozostałe. Niestety nie zabardzo mam jak wam je pokazać, ponieważ jeszcze nie są oficjalne i nie zostały zamieszczone na żadnej stronie. Pozostaje wybranie się do ksigarni i obczajenie tylnej okładki "Tożsamości..." :)
Wracając do tematu: dwa kolejne tomy będą nosić tytuły "Bezsenność anioła" oraz "Grzechy anioła" ^^
Mam nadzieję, że książka jest warta wydanych przeze mnie pieniędzy i opłaca się kupować następne tomy.
W każdym razie pozostaje nam czekać na zapowiedzi z przybliżoną datą wydania kontynuacji ;)

2 komentarze:

  1. Mnie ta książka zainteresowała... Może dalsze części też będą grzechu warte... ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem jak Wy oceniacie, ale ja jestem na tak. Książka w ogóle nie jest sztampowa. Podobało mi się cho,ć łatwym czytelnikiem nie jestem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...