wtorek, 29 marca 2011

Koniec ;(

Wydawnictwo Disney-Hyperion ogłosiło  zakończenie serii Błękitnokrwiści. :(((
Nowy Jork, 17 marca 2011 – Wydawnictwo Disney-Hyperion nabyło prawa do siódmego i ostatniego tomu serii Błękitnokrwiści  - Melissy de la Cruz oraz kupiło dwie jej inne powieści. Poinformowali  o tym Emily Meehan, redaktor wykonawczy  Disney-Hyperion i  Richard Abate. „Lost Time” – szósta książka serii ukaże się w Stanach 4 października 2011, ostatnia zostanie wydana jesienią 2012.
Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ historia Błękitnokrwistych dotarła do swojego dramatycznego zakończenia, długo oczekiwanego finału” – powiedziała de la Cruz. „Zaczęłam pisać Błękitnokrwistych siedem lat temu. Podczas tworzenia serii miałam mnóstwo zadziwiających podróży z moimi nieprawdopodobnymi czytelnikami i moim fantastycznym redaktorem, który wspierał mnie od początku.
Nie jestem tylko redaktorem Melissy. Jestem jedną z jej miliona fanów, którzy  rozpaczliwie potrzebują więcej Błękitnokrwistych.” – mówi  Meehan.
Melissa de la Cruz, autorka wielu cieszących się popularnością za oceanem powieści, w tym pięciu tomów serii o Błękitnokrwistych, mieszka w Los Angeles wraz z mężem i córką.
Wydawnictwo Disney Publishing – jest jednym z największym na świecie wydawnictwem książek i czasopism dla dzieci. Wydawnictwo wydaje w 85 językach świata w 75 krajach.
Siedem lat pisałam Błękitnokrwistych i oto nastąpił moment, kiedy ta historia się zakończy. Pocieszam się tym, że mam nową historię z nowymi bohaterami. Póki co skupiona jestem na końcu historii  o moich ukochanych błękitnokrwistych wampirach. Pracuję równocześnie i nad szóstą i nad siódmą częścią. Oczywiście, jestem zadowolona, że historia Błękitnokrwistych zakończy się, ale jakaś część mnie jest roztrzęsiona. Siedem to magiczna liczba. 7 września urodziłam się i ta liczba zawsze była  moją szczęśliwą. Dlatego mam nadzieję, że zostaniecie wszyscy zadowoleni po przeczytaniu finału!” – pisze Melissa de la Cruz.


Źródło: paranormalbooks.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...