piątek, 6 grudnia 2013

Byliście grzeczni? ;>

źr. http://www.tapeciarnia.pl/
Pogoda za oknami nieciekawa, ludzie nadal zabiegani, a w supermarketach wszędzie widać ozdoby świąteczne, choinki. Gdzieniegdzie nawet Święte Mikołaje wdrapują się na kominy, aby rozdać dzieciom prezenty, nie raz, ale dwa razy w roku.

Mimo, iż za oknami śniegu brak, to dzisiejszy dzień nadal jest szczególny. Dlatego chcę wam życzyć wszystkiego dobrego z okazji Mikołajek. Dużo zdrowa, miłości, szczerych przyjaciół, na których zawsze będziecie mogli polegać. Znajdźcie w grudniu czas, na posiedzenie z rodziną, obejrzenie wspaniałych i pouczających filmów albo przeczytajcie jakąś nową książkę. Zróbcie coś szalonego, tylko dla siebie. Przynajmniej raz w roku w pełni się zrelaksujcie, bo każdy dzień jest dobry na to, by coś zmienić. Podążajcie za swoimi marzeniami i pamiętajcie, że spełnią się tylko wtedy, gdy będziecie o nie walczyć. Trzymajcie życie w swoich rękach, bo nikt za was go nie przeżyje. Niech każdy dzień będzie dla was niesamowitą przygodą, pełną niespodzianek (oczywiście tych miłych :) ) i  radości. Nie smućcie się i wierzcie w siebie, wtedy świat nabierze barw.

źr. http://www.powerpassion.pl/aktualnosci/mikolaj-oszalal.html


Tylko nie zapomnijcie o tym, aby być grzecznym. ;) Ho, ho, ho! 

2 komentarze:

  1. Pogoda, szczególnie w Warszawie jest przezabawna ;) Wieje nieziemsko, może dlatego ja nie widziałam żadnego Mikołaja?:(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie śnieg jest - spadł dziś w nocy i pokrzyżował mi plany wyjazdowe :) w tym roku mam bardzo nieprzyjemne mikołajki :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...