niedziela, 29 grudnia 2013

Jestem z Wami już 3 lata ;)

źr.http://blog.mmo.pl/wp-content/uploads/2010/11/swieczka.jpg


Uwaga, uwaga ;) Z ogromną przyjemnością informuję Was o tym, że dzisiaj, tj. 29.12.2013r mój blog obchodzi swoje trzecie urodziny. 

Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy wspierali mnie przez ten cały czas. Przede wszystkim administratorom portalu Webook oraz całej redakcji Debiutext, bo to dzięki nim właśnie zaczęła się moja przygoda z pisaniem recenzji.

Jednak największe wyrazy uznania należą się Wam, czytelnikom, że macie cierpliwość i chcecie czytać moje teksty, mimo, iż czasami czekacie na nie dość długo. ;)
Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dość owocny i jeszcze lepszy niż poprzedni. Wierzę, że nadal będziecie zaglądać tutaj równie często jak do tej pory. 

Z tego powodu pragnę Wam też życzyć dużo szczęścia, miłości i radości w życiu. Nigdy się nie smućcie, zawsze odnajdujcie pozytywne strony nawet największych problemów i... czytajcie! Spełniajcie swoje pasje, ale nie zapominajcie o tym, jak ważny jest odpoczynek i... oglądajcie filmy, seriale, co chcecie ;)

Ale przede wszystkim uśmiechajcie się zawsze i wszędzie. 

;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...