sobota, 4 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne

Za mną już pierwsze w tym roku recenzje, a wy pewnie nadal zastanawiacie się co też takiego nowego pojawi się w 2014 na blogu?

źr. http://static.frazpc.pl/
Powiem szczerze, że jest mi dość ciężko opisać w jaki sposób to wszystko będzie teraz wyglądać. Jedno wiem na pewno, nie będziecie już czekać na żadną recenzję ;) Jak pewnie większość z was sobie przypomina, rok 2013 nie przebiegał do końca tak jakbym chciała, czego efektem były opóźnienia recenzji nawet o cały miesiąc i jeszcze dłużej. Moim postanowieniem noworocznym numer jeden jest zrobić wszystko co w mojej mocy, aby ta sytuacja się nie powtórzyła.


źr. http://1.bp.blogspot.com/

Drugą zmianą, którą pewnie od razu zauważyliście jest muzyka. Mam nadzieję, że nie będzie Wam ona przeszkadzać, a wręcz sprawi, że milej będzie się czytać recenzje. Piosenki dobierałam odpowiednio do tego co czytam w danym miesiącu. Tak, tak dokładnie! Ta sama playlista towarzyszy mi podczas czytania książek.

Kolejną rzeczą jest wyzwanie czytelnicze. Po raz kolejny dołączyłam do wyzwania Goodreads i w tym roku zamierzam przeczytać 100 książek. Mam nadzieję, że mi się uda. Trzymajcie kciuki! ;)

źr. http://static.tumblr.com/qaxitha/F7Mlzymvx/film.jpg
Jak możecie się spodziewać to nie są wszystkie nowości. Jak zauważyliście, ten post pojawił się w sobotę, nie bez powodu. Oprócz tradycyjnych poniedziałków i piątków z literaturą i śród z filmem pojawią się soboty z artykułami. Na czym to będzie polegać? Już mówię. W każdym tygodniu będę pisać artykuł na dany temat, pokazujący moją opinię. Jak łatwo się domyślić najczęściej poruszane będą te o tematyce literacko-filmowej. Oczywiście mile widziane są Wasze propozycje tematów. Chcecie poznać moją opinię na dany temat, poznać mnie lepiej albo po prostu przeczytać ciekawy artykuł - piszcie! Wystarczy wasz komentarz na stronie Artykuły i zaraz zabieram się do roboty ;) 
Kiedyś ten pomysł już się pojawił, jednak dość szybko jego realizacja się zakończyła. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.

Oczywiście jak już pewnie zauważyliście w grudniu do łask powróciły zapowiedzi recenzenckie, ale oprócz nich, już od stycznia pojawią się ponownie podsumowania mojej pracy w mijającym miesiącu. Co w nich się znajdzie? To na razie pozostanie tajemnicą, jednak mam nadzieję, że Was zaciekawię. 

Czy przewiduję jeszcze jakieś zmiany? To wyjdzie chyba dopiero w praniu, bądźcie jednak pewni, że będę informować Was na bieżąco. Mam nadzieję, że ten rok będzie owocny. 

Zapraszam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...