piątek, 20 listopada 2015

Nowy adres

Witam wszystkich :) 

Z racji moich ostatnich problemów technicznych i walk z ujarzmieniem bloggera postanowiłam w końcu przenieść się na wordpressa. Samo przeniesienie to oczywiście nie wszystko, zabieram się także za ożywianie kont na Facebooku, Twitterze i Google+. Powstało także nowe konto na Instagramie. Serdecznie zapraszam do obserwowania :) Będzie się działo. ;)

Wracając do zmiany adresu strony. Postanowiłam napisać ten krótki post, żeby poinformować wszystkich tych, do których jeszcze nie dotarła ta informacja. Nie martwcie się, ta witryna nie zniknie z dnia na dzień. Od grudnia, wchodząc na ten adres strony, zostaniecie od razu przekierowani pod nowy. To tam będę się od dziś pojawiać wszystkie nowe posty. 

Mam nadzieję, że zdecydujecie się nadal ze mną pozostać. Niezależnie od waszej decyzji, dziękuję Wam za te wspaniałe pięć lat i za to, że wspieraliście mnie przez ten cały czas. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i nadal zechcecie czytać moje teksty. :)

Nie przedłużając, zapraszam pod nowy adres bloga ---> Life's short. Make it happy

P.S. Wordpressowy adres nadal jest w fazie informatycznej zabawy. Większość postów nie ma jeszcze obrazków ani nie jest przypisana do żadnej kategorii. Brakuje też jeszcze tagów. Powoli się tym zajmuję, więc liczę na Waszą cierpliwość i wyrozumiałość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...