piątek, 24 stycznia 2014

Liebster Blog Award 2014

źr.mindfuleating.blog.pl
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Grace Holloway autorkę bloga Świat pełen książek, za co bardzo dziękuję ;)

Na czym polega zabawa?


Nominowana osoba musi odpowiedzieć na jedenaście pytań, nominować jedenaście blogów i ułożyć kolejne jedenaście pytań, na które odpowiedzą jego autorzy.


W takim razie do dzieła:


1) Czy zdarza ci się krzyczeć z radości, gdy okazuje się, że wychodzi jakaś książka na którą długo czekałaś/eś? Jeśli tak się zdarzyło, to przy której?


Jeszcze nigdy nie krzyczałam z radości na widok jakiejkolwiek książki. Co prawda, gdy wiem, że zbliża się premiera długo wyczekiwanej przeze mnie części to po prostu nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie dostanę ją w łapki ^^ 


2) Czy przestałaś/eś czytać książkę w połowie? Z jakiego powodu?


Jedyną książką, której nigdy nie doczytałam do końca był "Tajemniczy Ogród". Zawsze staram się przebrnąć, nawet przez najnudniejsze książki, z nadzieją, że wreszcie stanie się coś ciekawego. Dlaczego przestałam ją czytać? Byłam dość młoda, więc szybko znudziła mnie fabuła, dotarłam do momentu, gdy gapienie się bezmyślnie w ścianę było ciekawsze. Może kiedyś do niej jeszcze wrócę... ;)


3) Jaki jest twój ulubiony gatunek?


Zdecydowanie fantastyka z nutką przygody i nierzadko romansu <3


4) Jaka jest najdłuższa seria, którą przeczytałaś/eś?


Ciężkie pytanie... Aż muszę sprawdzić...Ok, już mam... "Bractwo Czarnego Sztyletu" - jedenaście tomów.



5) Czy zdarzyło ci się zasnąć przy czytaniu? Jeśli tak, to przy jakiej książce?


Przy czytaniu nigdy, ale przy nauce owszem. Świetnie mi się zasypia przy podręczniku z historii ;P


6) Podaj (max. 3) twoich ulubionych autorów?


1) J.R.Ward

2) Richelle Mead
3) Christopher Paolini

7) Pokaż (max. 3) najładniejsze POLSKIE okładki?




8) Czy jest jakaś książka nie wydana w Polsce, którą chciałabyś/chciałbyś przeczytać?

Jest dużo takich książek, czasem aż sama się gubię... 

9) Czy czytasz w języku obcym?

Zdarza mi się, jednak najczęściej wolę poczekać na tłumaczenie.

10) Z jaką bohaterką/bohaterem się najbardziej utożsamiasz?

Z żadnym. W każdej książce jest kilku bohaterów, którzy posiadają wiele "moich" cech. Jeszcze nigdy nie znalazłam postaci, która najlepiej oddawałaby mój charakter. Zdecydowanie łatwiej znaleźć cząstkę siebie, pojawiającą się w wielu różnych historiach.

11) Czy chciałabyś „wejść” do jakiejś książki? Jeśli tak, to do jakiej?

Chyba najbardziej chciałabym przeżyć przygodę w stylu "Eragona". Smoki, elfy, magia... Tak, to zdecydowanie moje klimaty. ;)




A teraz pora na moje nominacje:


A oto moje pytania:

1) Czy jest jakiś gatunek, za którym nie przepadasz? Jeśli tak to dlaczego?

2) Najgorsze okładki książek - zaprezentuj swoich faworytów (3)

3) Kiedy najlepiej czyta ci się książki? Masz jakieś szczególne miejsce, porę dnia etc. ?

4) Czy kiedykolwiek płakałaś/łeś przy czytaniu książki? Jeśli tak, to podziel się tytułami tych książek.

5) Najlepszy wg. ciebie wątek w książkach to...?

6) Czy kiedykolwiek zachwycałaś/łeś się jakąś książkową postacią? Jeśli tak, to podaj przykład i tytuł.

7) Lubisz czytać przy muzyce? Jeśli tak to przy jakiej najchętniej.

8) Czy kiedykolwiek przeczytałaś/łeś książkę autora innej narodowości niż amerykańska, polska lub brytyjska?

9) Dlaczego czytasz książki?

10) Wymień 3 autorów, których twórczość do ciebie nie przemawia.

11) Co sądzisz o ekranizacjach książek?


 Życzę Wam miłej zabawy ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...