środa, 7 października 2015

Kącik paranormalny - a co to?

Już w następną środę rusza nowy kącik na blogu. Tym razem zmierzę się ze zjawiskami paranormalnymi, dawnymi wierzeniami i bestiami kryjącymi się w mroku stworzonym z legendPrzemierzę setki kilometrów, będę podróżować w czasie, odwiedzę wszystkie miejsca, w których czai się coś nadzwyczajnego.

Wszystkie moje obserwacje umieszczę w formie dwóch cykli artykułów. Przedstawiam Wam Kącik Paranormalny!

Oba cykle będą naprzemiennie ukazywać się w każdą środę.
Jako pierwszy pojawi się cykl dotyczący dawnych wierzeń, mitów i legend. Za dwa tygodnie będziecie mogli zapoznać się z pierwszą z postaci tworzonego przeze mnie bestiariusza.

Skąd pomysł? Przede wszystkim uwielbiam tę tematykę, zawsze się nią interesowałam i chyba zawsze będę. Dawniej blog nosił nazwę Świat mrocznych książek. Być może niektórzy z was nadal pamiętają tamtą wersję. Wybrałam tę nazwę nie bez powodu, w końcu nie od dziś wiadomo, że jestem przede wszystkim fanką fantastyki, zwłaszcza z elementami horroru. Postanowiłam więc przybliżyć Wam nieco to czym się interesuję.

Ponadto, gdy po raz kolejny czytam o wampirach, wilkołakach czy czarownicach ciągle zadaję sobie pytanie - a co z resztą nadnaturalnych stworzeń? Postanowiłam więc stworzyć swego rodzaju bazę pełną inspiracji. Kto wie, może ktoś napisze dzięki temu ciekawą historię, w której pojawią się te mniej znane stworzenia i postacie.

Postaram się też pod każdym postem zamieszczać kilka odnośników, dla tych, którzy będą chcieli dowiedzieć się czegoś więcej. :)

Mam nadzieję, że spodoba Wam się nowy dział. Zachęcam do komentowania i... podsuwania własnych pomysłów. Może chcecie o czymś przeczytać? Jestem gotowa na wszelkie sugestie ;)

Zapraszam już za tydzień na pierwszy artykuł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...