poniedziałek, 31 grudnia 2012

2013 ;)

źródło: grafika google
Niech ten Nowy Rok będzie dla was szczęśliwy. Róbcie to co kochacie, nie przejmujcie się wszelkimi troskami, wierzcie w siebie. W tym miejscu chciałabym wam zacytować słowa Broma:

"(...) Mam wam do powiedzenia kilka słów. To właściwa pora, bo odkrywacie świat. Słuchajcie ich, a dobrze wam posłużą. - Pochylił głowę, patrząc na nich surowo. - Po pierwsze, nie pozwólcie, by ktokolwiek zawładnął waszym ciałem bądź umysłem. Dołóżcie wszelkich starań, aby wasze myśli pozostały swobodne. Nawet wolny człowiek może być bardziej skrępowany niż niewolnik. Służcie ludziom w potrzebie uchem, lecz nie sercem. Okazujcie szacunek tym u władzy, lecz nie podążajcie za nimi ślepo. Osądzajcie, kierując się logiką i rozumem, lecz nie komentujcie głośno. Nie uważajcie nikogo za lepszego od siebie, bez względu na to, kim jest w życiu. Traktujcie wszystkich uczciwie, by nie narazić się na zemstę. Rozważnie wydawajcie pieniądze. Bądźcie wierni swym przekonaniom, a inni was wysłuchają. - Zawahał się i dodał: - A co do miłości... moja jedyna rada brzmi: bądźcie uczciwi. To najpotężniejsze narzędzie otwierające serca i zyskujące przebaczenie. To wszystko, co mam wam do powiedzenia."
 - Christopher Paolini "Dziedzictwo 1: Eragon"

Szczęśliwego Nowego Roku kochani !! :*

1 komentarz:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był jeszcze bardziej owocny we wspaniałe czytelnicze doznania! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...