wtorek, 3 maja 2011

Okładka i fragment "Silence" ^^

Oto oficjalna już okładka do trzeciej części "Szeptem" Becki Fitzpatrick ;)

Poniżej znajdziecie fragment książki :D

Zmniejszył dystans pomiędzy nami i kiedy myślałam, że użyje mnie jako zasłony przed nim, zatrzymał się, tworząc żywą zaporę. Wypuściłam powietrze, starając się nie płakać. Oparł swój łokieć na framudze drzwi, tuż nad moim uchem.
Pachniał obezwładniająco znajomo, mydłem i przyprawami korzennymi, mocną wonią przywodzącą na myśl nawał wspomnień  tak przyjemnych, że uczyniły tą chwilę jedynie gorszą do zniesienia. Walczyłam z chęcią, aby go dotknąć. Aby błądzić rękoma po jego skórze, poczuć jego ramiona ciasno owinięte wokół mnie. Chciałam, aby wtulił się w moją szyję, aby jego szept drażnił moje ucho, niosąc intymne słowa, które należałyby tylko do mnie. Chciałam go blisko, tak blisko, nie myśląc nawet o możliwości puszczenia.
To nie koniec” powiedziałam. “Po tym wszystkim, co przeszliśmy, nie masz prawa, żeby mnie spławiać. Nie 


odpuszczę ci ot tak.” Nie byłam pewna, czy to była pogróżka, ostatnia linia obrony, czy irracjonalne słowa wypływające prosto z mojego rozbitego serca.
Chcę cię chronić.” – Pozwiedzał cicho Patch.
Stał zbyt blisko. Taki silny, rozgrzany, z uśpioną mocą w głębi. Nie mogłam od niego uciec, ani teraz, ani nigdy. Zawsze byłby przy mnie, penetrując każdą moją myśl, moje serce zamknięte w jego rękach. Byłam do niego przywiązana siłami, których nie byłam w stanie kontrolować, uciec od nich.
Ale tego nie robiłeś."



Źródło: Paranormalbooks.pl

1 komentarz:

  1. Annie proszę Cię, "Bekki" pisze się przez "k"... :D Tak samo Moniki itd., nawet jeśli jest Monica.
    Ale świetnie, że znalazłaś w Internecie taki kawałek "Silence", dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...